Kızlar merhaba 7-8 aydır deniyoruz olmuyordu. Histeroskopi oldum 1 ay evvel. Polip vardı doktor aldı onu alırken küçük bir perde vardı onu da aldım dedi ve rahim girişinde kan pıhtısı birikmişti orayı da temizledim dedi. Her neyse bana Primolut N isimli bir ilaç verdi adetin 14. Ve 24. Günleri arasında kullanacağım 3 ay boyunca 4. Ay kontrol olacak yine biyopsi yapacakmış. Böyle bi durum yaşayan ve sonrasında gebe olan var mı? Yardım lütfen…