Kızlar geçen hafta perşembe hamile olduğumu hissettim test yaptım pozitif ertesi gün kan verdim 8.22 çıktı pazar tekrar verdim 26.42 çıktı bugün verdim 265.10 çıktı regl günüm dündü aslında ben regl günüm gelmeden 4 gün önce öğrendim sağlıklı ilerliyor mu sizce ne zaman doktora gitmeliyim daha kan vermeme gerek var mı