sennur32 2 marta catlatma iğnesi yaptim ustunden 9 gun gecmis. en erken gebelik testi kac gunde cikar. sizin kac gunde cikti lutfen sabirsizim onerileriniz benim icin cok degerli
hilalnurr sennur32 canım ben tüp beek ysptırmıştım transferden sonra 10. Günde baktırmıştık kan testıyle bizim negatif sonuç çıkmıştı ama sonucu öğrenmiş olmuştuk yinede inşallah senin pozitif olur 🫶🏻