tuba_2314 Tüp bebek transfer sonrası 10. Günüm de beta 144 çıktı bu değerle sağlıklı ilerleyen oldu mu acaba
almeraa tuba_2314 neden ilerlemesin ki, iki gün sonra tekrar kan ver iki katı artması bekleniyor. Tebrik ederim
haticeafsar tuba_2314 tabiki ilerme şansı var kötü bir değer değil ki. Önemli olan 2 gün sonra 2 katı olması. İlaçlarına devam et güzel olur inşallah
kilicoz tuba_2314 9.gün 5.gün emriosu 64 dü 2 gün sonra 256 2.gün sonra 670 2 gün sonra 11 bin küsürdü 10. Haftam bitiyor🙏🏻sağlıkla gelsin
kilicoz buse76 sağlıkla gelsin inş 10. Haftam bitiyor 12 atlatayım rahatlsrım diyorum dr ilaçalrı kaçımcı hafta bıraktırdı
tuba_2314 buse76 maşallah Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Ne bilim bu süreç biraz zorlu insan ister istemez her şeyi kafasına takıyor 😂
busrasya2334 tuba_2314 rakamın önemi yok önemli olan iki günde bir sağlıklı artması ayrıca değeriniz güzel tüp bebek annesiyim 💕
buse76 kilicoz 18. Haftada bıraktım şuan sadece kan sulandırıcı vitamin kullanıyorum sizinde inşallah sağlıkla gelsin bebişiniz
ysm22 5 gün emriyosu 7.gununde 37 le öğrendim sonra iki katı şeklinde ilerledi çok şükür şuan 3.5 yaşında değeriniz gayet iyi iki katı artmaya odaklanın ☺️