Benimde var bebeğimde ve ayın 19 da mr çekilecek eger dedi doktor ilerlerse erken doğum yaptırır tedavi ederiz ilerlemezse kendiliğinden doğmasını bekler doğunca tedavisi olur dedi. İki haftaya bir takipliyim bu yüzden detaylı da çıkmıştı 26 haftalığız bizde ama korkulacak bişi yok dedi de bklm zamana bırakıcaz dedi doktor sadece önemli olan başkabir hastalığın rahatsızlığın eşlik etmemesi dedi Allah’ım hayırlısını kolayını versin sağlıkla alalaım inşallah kucaklarımıaza bebeklerimizi