gunescim 29+5teyim ara sıra ayak tabanıma kramp giriyor damar damar üstüne binmesi gibi. Başıma kadar vuruyor agrısı, üstüne basamıyorum çok can yakıyor. Magnezyum da kullanıyorum ama yaşayan var mı?