cerencemre14 Eğitim araştırmada emrullah sezere giden memnun kalan var mı 30. Haftadayım ilk defa gideceğim normalde pamukova devlete gidiyorum fakat doktorumuz gittiği için araştırmada devam edeceğim sonradan hasta kabul ediyor mu