Roseyaman
Kızlar dün tansiyonum yükseldiği için post açmıştım.sabaha kadar kontrol altında tuttuk.dr kontrolüm vardı gittim nst çekildi dr baktı suyumda azalma olmuş ve bebek hareketleri zayıflamıştı.dr böyle gönderemem dedi ve aralıklarla 3 defa çekildi en son düzeldi.düzelmese bugün doğuma alacaklardı beni.biranda duygu karmaşası yaşadım.36. Haftada doğum yapan arkadaşlar tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.