Duygu1234 Selam hanımlar 23 haftalık hamileyım ,2 gündür karnım çok sertleşiyor ayakta kalınca ve yürüyünce,bi 10 dk bile yürüsem kasılıyorum,dün acile gittim Nts yapıldı sancı 25 çıkıyor,rahmim de açılma yok ama bu kasılmalar benı korkutuyor
defnoloj Duygu1234 bende de oluyor. İlk gebeliğimle kıyaslamaya çalışıyorum ama hatırlamıyorum kasıldığını. Özellikle alt kısım kasık tarafı taş gibi oluyo Geçen yapay zekaya sordum rahim kasları geriliyordur ağrısız, düzensizse ve uzanınca geçiyorsa önemsiz normal demişti
annebaliii Duygu1234 gun ıcınde ayakta çok kalırsanız dedı bana doktorum ama Benım ıkı yas bı oglum daha var Sanıye oturmam o yüzden olur dedı doktor korkmayın dınlenmeye çalışın geçmezse ılac verırler
GamzeAGacs Duygu1234 Canım benim kasılmalarım 20. Haftada başlamıştı karnım sürekli sertleşip yumuşardı.Hep korktum erken doğum olur diye ama doktorum normal demişti. 38. Haftaya kadar sürekli kasılma yaşadım ama Allah’a şükür hiçbir sıkıntı olmadı bebeğimi sağlıkla kucağıma aldım.Tabi herkeste aynı olur mu bilemem doktoruna danışmak lazım 🌸