annesininkuzusu5 Bu doktora giden oldu mu nasıl bir doktor bilgili mi şu an pursaklar duru tıpa gelmiş gitmeyi düşünüyorum bilen varmı
ayseguldarka annesininkuzusu5 daha dün gittim bebeğimin cinsiyeti öğrenmek için gayet ilgili ve tatlı bir doktordu 13+2 deyim yüzde seksen kız olacağını söyledi filiz hanım. ben memnun kaldım ama cihazları biraz eski
annesininkuzusu5 ayseguldarka teşekkür ederim ben de ikili tarama yaptırmak için gidecektim ve riskli oldugum için daha detaylı bakılsın istiyorum inşallah bakar size bebegi gösterdi mi inceledimi
ayseguldarka annesininkuzusu5 ben ikili tarama testimi Bilkent şehir hastanesinde yaptırdım filiz hanıma sadece cinsiyet için gittim eşim de yanımda geldi ve bebeğimizi birlikte gördük ama filiz hanım yine de bebeğe baktı ve inceledi ense kalınlığına falan baktı inceledi yani