Kızlar adetime 8 gün var dün koyu sarı kahveye benzer bi akıntım oldu bugünde çok dazla kasık ağrısı çektim doktora gittim herşey normal gözüküyor enfeksiyon falan yok 1 haftadır da belirtilerim var kanda değer normal gözüküyor sizce yerleşme kanamasımıydı benimle aynı şeyleri yaşayanlar var mı