mervesdoruk ya benim haftalarim öyle pek ileride değil ama hem tansiyon düşüklüğü yüzünden hemde eğilip kalkarken sancilandigim için ayakta namaz kilamiyorum oturarark denedim daha zor geldi sonra internette gördüm sandalye koltuk vs üzerinde oturarakta namaz kilinabiliyormuş çok kolay ve rahat oluyor, önemli olan nasıl yaptığın değildir niyetindir, Allah kabul etsin☺️