Bebeğimi emziriyorum yetmediği yerde mama ile takviye yapıyorum. Sütüm mü yetmiyor çok mu az sulu geliyor diye ölçmek icin bugün sağım denedim 80 ml geldi rengi de sarımsı. Üstüne 60 ml mama içti.Daha doymadı emmek istedi 5 dk kadar emdi.Uyumak için istedi desem gözü açık aktif bir biçimde emdi . Daha 13-14günlük bebeğin bu kadar yeme ihtiyacı olmasi normal mi bu konuda nasıl bir yol izleyeceğim hiçbir fikrim yok . Sarılık durumumuz vardı yeni yeni geçti acaba ondan mı kaynaklı düzelir mi zamanla