hilalleee
Ben heryerimi uzun süredir jiletle alıyorum aetik 2 güne bir duşa girip jileti vurup geçiyorum kaç sene agda yaptim agdanin uzamasini beklerken yine tüylü tüylü gezmek zorunda kaliyordum valla jilet daha rahatmis daha temiz geziyorum hic tuyum olmuyor
Sertlesmesin diyede evde kendim yağ yaptim her jiletledigimde sürüyorum heryerime yumusacik oluyo