buket_6541 Kızlar merhaba. Benim 9+3 oldu da bu bulantılar ne zaman bitiriyor ilaç içmeme rağmen hiç bir şey yiyemiyorum. Özellikle 9. Haftaya girdiğinden beri. Lütfen cevaplar mısınız?
bmkl buket_6541 haftadan itibaren yoğun bulantılar yaşamaya başlamıştım, prilam hafifletti. Şimdi 10. haftamdayım hala devam ediyor ama çok hafif. Doktorum 3 gün bir şey yiyemesen de kendini üzme sorun değil dedi yiyip kusmaktansa yememek daha iyi dedi.
ebruu1616 buket_6541 benim de 18 e kadar sürdü kusmalarım prilam yazdırdım doktora bulantı geçti yanma başladı şimdide 😬🤭
buket_6541 @bbaskal Benim de sabahları tek oluyordu ama 9. Hafataya girdiğinden beri tüm gün bulantı oluyor 😣
bbaskal buket_6541 başlarda çok normal ilk gebeliğimde tüm günü kusarak geçirdiğimi biliyorum ikinci de başlarda fazla olmadı bulantım hatta sevinmiştim ama sonra bir başladı hala devam ediyor malesef, prilam kullanıyor musun biraz faydası oluyordu bana
buket_6541 @bbaskal prifemyn kullandım bir süre eşim eczacıya danıştı prilam verdi o da pek bir işe yaramıyor kusuyorum yine
buket_6541 @bmkl Kaynanamgil de zorla yediriyorlar zaten geri çıkıyor hani ne diye rahatsız olayım dedim bende şuan pek yiyemiyorum her şeyi
bmkl buket_6541 Zorla yediğinde daha çok miden bulanır. Ben hiç kendimi zorlamadım sadece kendimi zorlayarak su içtiğim günleri bilirim. İnşallah bir an önce geçer.
sirius8 buket_6541 ilk gebeliğim 10-13 haftalar arasında sürdü bu ikinci gebelikte 8-9 haftalarda başladı 20-22 haftalara kadar sürdü hep ilaç kullandım -prilam . Her hamilelik farklı işte bilemiyorsun ne zaman biteceğini maalesef
busebelli buket_6541 İlk gebeliğim 24 haftalık oldum hala bulantılar devam ediyor başlardaki gibi kusma olmuyor ama arabayla bir yere gidip gelmek zulüm kusmaktan canım çıkıyor prillam kullanıyorum ama çıkacağı varsa hiçbir ilaç durdurmuyor şimdi de reflü çıktı başıma bolca dua sabır çekiyorum