Esraysr16 merhaba anneler doktor bugün bebeğin eşi yaşlanmış ama korkma bişey olmaz dedi bede tam bilmiyorum ne olur ne olmaz böyle bişey yaşayan var mı aranızda acaba 🤔
dgngr Esraysr16 Hamileliğinin son haftalarındaysan korkma. Plesenta bebeğin beslenmesinde faydalı şeyleri süzerek aracılık yapıyo
baharli Esraysr16 sorun yok canım korkma benimde 34-35. Haftalarda öyle demişti ama 39+5te doğurmuştum oda kendi gelmeye niyeti yoktu sezaryen olmuştum daha dururdu yani
melisasak35 benimde öyleydi bi sorun olmuyor ama 40 haftayı geçtikten sonra benim beslenmeyi kesmiş biz farketmemiştik oyuzden takip edilir doğuma kadar
dgngr Esraysr16 34 erken doğum değil ki korkma❤️ sağlıkla gelir inşallah. 7 aylıkken doğmaya başlıyo bebekler. Sen 8 aylıkken doğurursun en erken. Onu da sanmıyorum bile
Esraysr16 dgngr bakalım ne zaman gelmeye karar vericek çok merak ediyorum 😬😬😬çokta korkuyorum ilk doğumum olucak🥲🥲
dgngr Esraysr16 benim de ilk olcak. Sağlığında sorun olmaz inşallah🥰 bu kadar araştırmayla üniversite kazanılırdı heralde😂