kubrakaran01 benim kizim gözümün içine baka baka mama sandalyesinde herseyi yere atardı. Kutu sütleri yere dökerdi. Hoşuna gidiyordu beni heralde kızdırması. Tam yapacakken hemen dikkatini baska yone cektik. Telefon falan değil aman sakın. Ne bileyim gel top oynayalım, aaa bebek nerde, kus nerde bak falan maymunluk yaptik yani zamanla davranışı sondu gitti. İlişkinizi yıpratmayın.