konaksifa 29+6yım Bugün doktor kontrolünde doktor bebeğin kafa ölçüsünün 3 hafta ilerde olduğunu sıvı miktarının üst sınırda olduğunu söyledi bunu yaşayan var mı düzelir mi ilerde? kafanın büyük olması kötü bişey mi?(genetik olarak ailede kimsede yok)