Benim d vitaminine fln bakılmadı ama ben eksik olduğunu düşünüyorum hiç güneş gördüğüm yok genelde eksik çıkıyor. Nutraxin aldım d3k2 onu kullanıyorum bilmiyorum kafama göre kullanmam doğru mu ama eczane bir sorun olmayacağını söyledi güneş görsen bile takviye d almalısn yeterli emilmiyor güneş ışığı dedi