37 +2 haftalık hamıleyım bugün önce adet sancısı gıbı karnıma ıkı kere ağrı saplandı ve kasılmaları takıp edeyim dedim. Düzenli aralıkla 7-8 dk da bir karnım taş gibi olup geri normale donuyor.
37 haftalıkken açıklık yoktu ama nst de sancım 120 den aşağı degıldı vehısaetmıyprdum acaba bununki olanlar sancı mı?