gelincik3278 Diğer testlerde olduğu gibi önemli midir test yaptım sonradan bir çizgi belirmeye başladı,yoksa awox da mı kuruma çizgisi veriyor artık.resmi atamıyorum çok zor görünüyor çatlama 1 martti bugün on gün oldu
esmanur3406 gelincik3278 awoxta kuruma çizgisi oldugunu hiç duymadım kullanan herkes memnun ben de awoxla öğrendim çok silik bir çizgi ile
meryys gelincik3278 Awox geçen ay ilk başta yoktu sonra ben ise gittim geldim çizgi çıkmıştı hatta post attım ama yanlış çıkmıştı
gulnrakky Benim testler de asla çıkmadı. Kanda öğrendim gebe olduğumu, bir yandan ağrı sızı adet beklerken. Testlere olan inancımı kaybettim ben 😂
semagnydn gulnrakky merhaba bende aynı durumu yaşıyor olabilirim süreciniz nasıldı öğrenene kadar bahsedebilir misiniz yarın kan vermeyi düşünüyorum 😏
gulnrakky semagnydn ben hamile olduğumu hissediyordum aslında göğüslerim aşırı acıyordu. adet ağrısı gibi değilde kasıklarıma kramp giriyordu. 2 test almıştık ikisinde de çıkmadı. heralde olmadı yok derken bir türlü adet almayınca direk gittim kan verdim.
gulnrakky semagnydn teşekkür ederim inşallah istiyorsanız sizinde vardır sağlıkla kavuşalım inşallah 🌸