Gebelik surecımde bu hastaneye gıtmek istıyorum ilk muayene gidicem Ecem Yücel diye bi doktor varmış bölümde ben ona randevu aldım bıraz araştırdım gidenler varmı nasıl bırı ılk defa gıdıcegınçin merak edıyorum nasıl bırı olduğunu merak edıyorum memnun olan varmı ?