Kızlar selam 5.haftadan bu zamana kadar kusup duruyordum sürekli uyuyordum halsizlik vardı bulantılarım yüzünden mutfağa bile giremezdim hatta 7,8 kilo verdim şimdi 8+1 oldum durup dururken belirtilerim yok oldu bir korkmadım değil açıkçası hiç geçmeyecek sanmıştım çok yoğundu bir anda düzeldim ilk gebeliğimde hiç geçmemişti bunlar doktor ilaç bile yazmıştı şimdi ikinci gebeliğim ama bir anda tüm belirtilerim yok oldu normal mi?
yaşayan var mı bunu kalp atışını duyamamıştık makina bozuktu ama gözle görmüştük doktorumla var demişti