betulmommy Az önce adet ağrısı gibi ağrı girdi ve göbeğimin sol tarafı ağrıyor sanki taş oldu göbeğim, bunlar sancımı oluyor kızlar hiç bilmiyorum pazartesi planlı sezeryanım var korktum bi :(
1cey betulmommy sancı olabilir de korkma zaten zamanın da yaklaşmış 💖 dinlen sancını kontrol et artarsa doktoruna bildirirsen daha iyi yonlendirir
gokceaytekin betulmommy Dinlenince geçiyorsa ve düzenli aralıklarla gelip gitmiyorsa yalancı sancılardır.
almila1723 betulmommy o ağrılar normal . Vucut bu süreçte normal doğuma hazırlık yapıyor . Benimde ara ara adet sancısı gibi ağrıyor ama kısa süreli geçiyor. Nst de de ikidir ağrı çıktı. Ama bende sezeryan planlıyım. Günümü bekliyorum. Çok sizi rahatsız eden bir ağrı olursa serum takarak rahatlatabiliyorlar veya amelyt gününü erkene çekerler.
bsrbrkysr184_ betulmommy canım muhtemelen sancı olabilir düzenli mi bi takip et doktora git zatenn günün gelmiş biz aynı gün sezaryan olacaktık yağ 🥹
betulmommy almila1723 keyfi sezeryan oluyorum ben kücücük sancı bile beni korkutuyorsa doğru karar vermişim diyorumm, teşekkürler💕
hilalleee betulmommy ben de 37+6yım ve bu hafta bana da öyle bi güncelleme geldi yalancı sancı onlar sanirim bebek aşağı inmeye başlıyor artık
nuriyegcl betulmommy 37+1 deyim bende 1 saattir felan vajinada sızı, kramp var bacaklarımda fena ağrıyor belime karnıma ağrı vurmadı dogum belirtisi değildir inşallahh 🥲🥹🥹
hrycky nuriyegcl 37+4 bende karın agrısı ve mide bulantısı ile uyanıyorum normal dedi doktor bide çatı kemiklerim cok agrıyo ve ayağa kalkamıyorum sizde de böyle mi
nuriyegcl hrycky evet bazen oluyor yerimden kalkarken felan acıyor hatta elektrik çarpar gibi de oluyor 🥲
happybusey hrycky valla ben yarın 35 haftalık oluyorum benim 1 haftadır da böyle öyle söylim baya erken başlamış galiba benimki
Gencbirannis 37+5 benimde aynı yaa yarın bende randevuya gideceğim inşallah soracağım yanii inşallah gün verir artık sez için