cemrebstan Kızlar merhaba , uygulamaya göre 4+5 haftalık görünüyorum. Bugün beta değeri için kan verdim 2500 çıktı , bu değerle kese görülebilir mi acaba yarın doktora gitsem ?
Sezei cemrebstan vajinal görünebilir kuzum ama çok küçüktür haftaya daha net ve seçilebilir hale gelir inşallah biraz daha bekle istersen
gulnrakky cemrebstan bende bugün gittim doktora 1900 lü bi değerle gebe olduğumu öğrendim. Bende de gözükmedi kese. Kan değeri 4000 in üzerinde olunca gözükür kese dedi ve haftaya perşembe tekrar çağırdı.
s_nur_aysinela cemrebstan merhaba canım 4+6 ile bizde betam bugün 6900 çıktı kese göründü fakat kalp atışı için erken dedi 2 hafta sonra gidicem
tugbaegehan cemrebstan doktorunuzun cihazına bağlı benim 1300 de oğlum 1600 de 2.hamileliğimi direkt karından gördü 5+2 de ikisi de
fatmabaki Vajinal görünebilir karından ise 2 gün beklemekte fayda var 2947 iken bende görünmedi 2 gün sonra görebildik