neym merhaba benim bebişimin de iki hafta kadar geriliği vardı baş cevresi de biraz gaftasına göre kücüktü. Yalnız bende tansiyon sorunu da vardı, dr um buna baglıyordu bebek minyonlugunu. Gebelik zehirlenmesi yasamadım ödemim idrarda protein vs yoktu ama ara ara yükseliyordı son 1 hafta cok yükselmişti ve 38 de dogum yaptım. Yani tek basına önemli bir sorun degil karın cevresi. Bebegim gayet saglıklı. Ara ara tansiyonunuzu ölcün bence idrarda protein de cıkmış cünkü