1cey evet kuzum ya yarın randevu aldım normalde pzt idi, doğum tarihi alacaktık ama yok ağrılardan dayanamadım nst girerim dedim ilaçlar vs bitti yine kullanmam lazım mı falan ondan yarına belki tarih alabiliriz belkide pzt tekrar çağırır hiç bilmiyorum 😅inşallah hepimiz sağlıcakla kavuşuruz bebişlere😍🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻