ay0 yok yatış vermedi haftamızdan dolayı, dün saatler süren karın sertleşmesinden dolayı gece yine gittim. Karnım o kadar sert oluyor ki bebegimin hareketlerini hissedemiyorum ama sancım yoktu. Nst de sancı çıktı ama yine düzenli değildi. Alt açıklığıma bakıldı açılma max 2 cm ve bebegin kafası cok geride dedi. Ağrıların sancıların dayanılmaz oldugunda gel yine bakalım dediler gönderdiler. Ama şimdi bacagıma vuran şiddetli bir ağrı var ne dönebiliyorum ne kalkabiliyorum delircem 😔