uracolect ben aşılama ile kimyasal yaşadım sonra 2 ay dinlenme oldu tekrar başladık ama yumurtlama çok olduğu için iptal edildi doğal yolla kaldım. Kimyasal düşük diye geçiyor zaten arkası dolu olma şansı çok yüksek. Rabbim gönlüne göre versin sağlıkla, kolaylıkla güzel haberini alırsın inşallah 🤲🏻💖