Saç kestirmek gibi bir sürü inanış var mesela kollarını yukarı kaldırırsan bebeğin boynuna kordon dolanır boğulur, ayva yersen bebek gamzeli olur, çok uyursan bebek tembel olur, kapı eşiğine oturursan doğumun erken olur, gizlice birşey yersen çocuk hırsız olur. Bunlar nasıl mantıksızsa saç kestirmek de mantıksız