secilgundogdu https://photos.app.goo.gl/YvDh4cBEkxq1bWHr8](https://) Kızlar doktor bir değerimin düşük olduğunu ve bu yüzden fetal dna istediğini söyledi değeri benim gibi olan ve sorun yaşamayan var mı ?
ayse988 secilgundogdu zaten düşük risk ya da riskli çıkıyor bu sonuç kesin sonuç vermez temiz vs diye doktor sadece önerir yaptırmayabilirsin benimki de düşük riskli gayet iyi dedi doktorum fetal yaptırmaya gerek yok bence diye söyledi