Hanımlar kızım 4 yaşında idrar verdik bugün ph 7.5 çıktı birde protein pozitif çıktı sabah sonuç göstericem ama anlarsınız içim içimi yiyor sabah olana kadar varmı başına gelen korkulcak birşey varmı Allah korusunda inşallah merak ediyorum nedir bu sonuç acaba . Vajina kaşıntısı ile gittik arada bir kaşınıyor diyordu sebep buydu ama böyle sonuç çıktı anlamadım