Kızlaaar
Geçen hafta gittim bebeğimin yüzü renkli tam görülemedi. Doktorum haftaya gel renkli resim vereyim dedi. Bu akşam nöbetçi canım doktorum. İftardan sonra koşa koşa gideceğim bir aksilik olmaz ise.
Şimdi beeeeen bu akşam oğluşumun yüzünü göreceğim. Nasıl sevinçli ve mutluyum. 💙💙💙💙