songulattepe Kızlar nasipse Mayıs sonu gibi doğumum olacak. Oda hariç tüm eksiklerimi tamamladım çok şükür. Hastane çantamı da bu şekilde yapacağım. Sizce yeterli mi? İlk doğumum olduğu için eksik bir şey olsun istemiyorum 🙃🍀