Kızlar merhaba 37+3deyiz bugün 2-3 kere yaklaşık 20 dakika arayla karnım sertleşti ve regli ağrısı gibi bir ağrı oldu ve belimde ağrıdı ama evet belli olur bi ağrı ama dayanılmıcak gibi değil bu aralarda ama düzenli değil 2. Sezeryanım olucak bu 2. Olduğu için eğer bu sancıysa düzene girmesini beklemem gerekiyor mu yoksa doktora haber vermelimiyiim 😒