htcbebek hiçç üzülmeee. ben adet hesabımla 8 haftalık gittim doktora bebeği de görürüm kalp atısını da duyarım diye ama kese bile gözükmedi cok moralim bozulmustu. gec döllenme dedi haftaya görürüz dedi gün saydım geçmedi bi türlü. ama elhamdulillah her şey olacağına varıyor hiç elimizde değil stres yastığımızla kalıyoruz onlar Allaha emanet inşallah. Cuma günü göreceksin inşallahh Rabbim hayırla kavuştursun miniklerimizi❤️