kızlar ben dün doktora gittim adetliydim ve dedim ki 10 aydır düzenli deniyoruz çocuk istiyorum değerlerime falan da bakar mısınız bana hormon testi isticem cuma burdayım kontrole gel dedi. ama ult falan demedi bugünde daha demin mail geldi doppler usg randevunuz akşam diye. Bu ayrıca istenmiş bir şey mi neye bakılıyor? randevuya gitmeli miyim anlamadım