Burhat Kızlar sat’a Göre 7+2 yim bugün bebeğin kalp atışını ultrasonda gördük ama duyamadık..çok telaşlandık..kalp atışı da yavaş gibi geldi..bilmiyorum aklım çok karışık moralim bozuk🙁(böyle bir şey yaşayan varsa lütfen cevap verebilir mi???
Mucizem Burhat canım bende 6 haftalıkken gördüm kalp atışını dinleyememiştim korkmuştum ama oluyomuş 10. Haftaya kadar dinleyemeyen oluyomuş 8+5 de duydum o güzel sesi içini ferah tut Allah nasip ettiyse olur 😊
1PrensAnnesi Burhat hem çoğu doktor bebek 10 haftayı görmeden dinletmeme taraftarı çnkü dinlerken bebeğe ısı veriormuş ultrason aleti ben 27 haftalığım hala 5sn den fazla dinletmez... atışları görmek yeterli hem kötü bşy olsa doktorunuz kesinlikle söyler
Kaju Burhat canim hic dert etme bende 7+2 de gittimm kalp icin sadece gosterdi kalbini dinletmeyelim bebege zarari oluo dedi. Ama 10. Haftada dinledik kalbini simdi 13+3 um o yuzden sorun yok rahat ol❤
Burhat Mucizem çok teşekkür ediyorum içim biraz rahatladı..ben de doktorum da atışlarını görüyoruz ekrandan ama sesi çok derinden geliyor diyor doktor ve ben de çok tedirginim
Lamelif Burhat canım kalbi yeni atmaya başladığı için öyle oluyor benimde 90 dı sonraki muayenede 145 olmuştu. Sakın canını sıkma
Burhat 1PrensAnnesi yok hiçbir şey söylemedi..ben de sanki o an basiretim bağlandı hiçbir şey soramadım..Çarşamba günü tekrar bakalım ama kalp atışını görüyorum moralini bozma dedi
1PrensAnnesi Burhat kötü bişey olsa söylerdi evham yapmayın iyidir inş atışları görüyorsanız iyidir herşey 🙏🏻
Svde Canım ben 10. Hafta duydum telaş etme. Doktor sesi dışarı vermek kalıcı beyin hasarı yapabiliyo demişti.,
Seah Burhat geçmiş olsun düşük sebebiniz boş gebelik miydi yoksa bebek göründü ama kalp atışı mı yoktu?
Gulshahs Bizde ikizlerden birinin kalp atışını duyamamıştık bir haftasonra gel bşraz daha büyüsünler demişti bir sonraki hafta gittik ve kalp atışını duyduk,canını sıkma☺