vanilya_kokusu_ bütün yaşadığımız şeyler bire bir aynı , bir de ben de şimdi boynumdan başlayıp koluma vuran ağrı da başlamış sol kol ara sıra göğüslerim de sancı ediyor sanki biri iğne vuruyor geri çekiyo 😅 Bir de ben tek kalınca çok sıkılıyorum ya kahve ve sigarayı bıraktıktan sonra böyle oldum hahahaha 😅 Ama planlı sezaryan olursa daha erken alıyorlar değil mi genel de 38. Hafta diyorlar ama