Snnddhbdbdnr Valla bence hersey karşılıklıdır benim sadece kaynanam var benimle Oda iyi ki var o yokken çok sıkılıyorum çok seviyorum kaynanamı o da beni Ben ona bir cevap versem o beni bir kırsa Zaten hayat zindan okur be gerek var anne kız gibi olmak varken Ve her zaman da benim selamdadır canım kaynanam