Dstn2525 İstanbuldan Manisa’ya gelin geldim 2 sene kayınvalidemle oturdum maddi sıkıntılarımız vardı düğünü yapamamıştık ağustosta düğünüm oldu evide ayırdık ayırmasına da 5 dk mesafe var aramızda sağolsun kendini hiç özletmez. Kayınpederimle ayrılar yalnız yaşıyor eşimde tek erkek evlat. Her geldiğinde eşimle kavga ederler, misafirlerini de bana çağırır sağolsun pek düşüncelidir çünkü ne yapalım sabrediyorum.. Allah herkese sabırlar ihsan eylesin..