elifffffffffffguuuuu Selam arkadaşlar 38+ 2yim alttan kasılmalarım var ama aynı zamanda bebek de hareket ediyor doğum sancısı bu mu ya da ne oluyor suan ilk gebeliğim tecrübeli anneler söyleyebilir mi bir de doğum sancısı başladığında bebek hareket eder mi normalde
Htcmommyy2125 elifffffffffffguuuuu dinlendiğinizde geçmiyorsa gerçek sancıdır. Düzenli aralıklarla oluyorsa gerçktir.
annebebekelo elifffffffffffguuuuu 36+6 aynı durumdayım ya🙈 dün geceden beri sanki regl olacakmışım gibi ağrılarım girip çıkıyor düzensiz ama. Bebek de hareketli. Yalancı sancı mı bu anlayamadım ama sanki her an regl olacakmışım gibiyim