gamze35353535 Kızlar kesinlikle suda doğurmak istiyorum ama bir tek Volkan Bey’i bulabildim. Anlaşmalı olduğu Egepol suda doğum için 61k kendisi de 100k+KDV istiyor. Bildiğiniz/önerebileceğiniz başka suda doğum uzmanı var mı ve anlaşmalı olduğu hastane neresi?
muzlupancake Egepol normal doğuma ne kadar istiyor biliyor musunuz? Bi de tiktokta gördüm egepolde güya çocukları küvezde tutuyorlarmış🤷🏻♀️
gamze35353535 muzlupancake ben Volkan beyden fiyat aldım 46k dediler sezaryen ve vajinal doğum için ama sanırım bu dışardan uzman getirdiğinizde olan ücret.
muzlupancake Ben de suda düşündüm bi ara ama nedense birkaç video izledikten sonra vazgeçtim😂 zaten İzmir’de her şeyde bi kıtlık var suda doğum yaptıran doktoru bulmak da zor galiba🥹 ama inşallah gönlüne göre bulursun🙏🏻