Ossaa Kızlar merhaba 40+2 haftalık hamileyim. Dün geceden beri büyük tuvalet yapma hissiyatı,bel ve sırt ağrısı,kasıklarda ağrı oluyor sizce bu doğum belirtisi midir?
kayadidemdilan Ossaa aynı haftadayiz benimki kaç gündür öyle düzensiz sancılar çıktı nst de daha beklemedeyim acilmam yok maalesef
Ossaa 1cey pazartesi günü gittiğimde nst de hiç sancım yoktu açılma muayenesi de yapılmadı artarsa bende gitmeyi düşünüyorum