Kızlar 22. Haftamda detaylı ultrasona girdim. Doktor yağ takabası kalın olduğu için çocuğu net göremiyoruz dedi üç hafta sonraya tekrar randevu verdi. Ama gittiğimde yine baya bakmıştı bebeğimin yüzünü göremedim. Kilom 85 benzer bir durum yaşayan var mı