bircan_33 Kızlar Şuan 4 haftalık hamileyim ve her gün çok az kahverengi bazende kırmızı kan lekesi görüyorum bu durumda oruç tutabilirmiyim
D_erin1 bircan_33 leke yerleşme için geliyorsa özürdur regl değilsiniz namazda kılınır her namaza abdest alıp yinede fetvasına bakın burdaki kimse bilemez
Busranur_mnts bircan_33 bu leke adet olmadığı için tutulur özür oluyorsun namaz vs için her vakit abdest alman lazım
_lk36 Leke geliyorsa oruc tutulmaz sonucda leke vücuttan gelen hamilesin ve oruc tutuyorsun kendinizi zorlamayın çünkü bebek tutma aşamasında zorlamayın duzelin daha sonra tutarsın