hulyadurmuss Kızlaaar ikinci gebeliğim 16 haftalık oldum ama daha hissetmiyorum 😒 Erken mi sizce siz ne zaman hissettiniz ?
beyazseverim hulyadurmuss benim şuan 17+4 ben de yeni yeni emin olamadan hissediyorum daha erken biraz daha sabret canım
aleyflx hulyadurmuss benim ilkinde 12.haftada hissettim cinsiyetinide 12 ve kızdı şuan ikinci gebeliğm 16+4 oldm hala tık yok ne cinsiyet ne haraket net değil 4 güne bir Haraket hissediyorum oda nadir neden böyle oldu bilmiyorum acaba plesanta önde olunca hissedilmiyoms ondanmi bilm
Perla_ hulyadurmuss bende 16 haftalığım ve ikinci gebeliğim elle tutulur bir hissetmem yok ama sanki gece yatınca elimi karnıma koyunca bir hareketlilik oluyor çok hafif tam çözemedim bağırsak hareketi mi yoksa bebek mi