Frhnemkli cicekkizim0 16+3 hafta olduk ikizlere hamileyim 1 hafta önce öğrendim cinsiyeti kızlarım oluyor💖 3. Gebeliğim Hayırlısıyla sağlıkla vaktinde kavusalım İnşallah 🤲❤️
crnk94 060436 ikili testimin sonucu çok iyi gelince 3lüye gerek yok dedi kafa karıştırıcı ve yanıltıcı buluyorum 3lü taramayı dedi doktorumuz o yüzden yaptırmadık. Umarım güzel sonuçlar alır hayırlısıyla sağlıkla kavuşursunuz bebeğinize 🧡
sinemysbaby cicekkizim0 18.+0 iki gün sonra randevum var. Doğum Ağustosta inşallah. Detaylı ultrason için ne zamana almalıyız randevu bilemedim kızlar
[silindi] sinemysbaby sözde pazartesi randevum vardı devlette. ama randevumu iptal etmişler 3 nisanda yeni randevu buldum o zamana kadar 20+6 haftalık oluyorum inşallah.
sinemysbaby [silindi] bende öyle erken istedim ama doktor kalpte küçük sıkıntıların net görünmesi için 21 haftada gel dedi ya da 22
gamze_3636 aselimdurum merhaba sizin risk kaç çıktı söylemek isterseniz eğer. Benimde yaş riski çıktı biraz canım sıkkın ama detaylı yaptırmadım henüz
aselimdurum gamze_3636 merhaba 1/215 gibi bir rakam çıktı bende 2 hafta sonra gireceğim detaylıya Rabbim korktuğumuza uğratmasın sizin kaç çıktı
gamze_3636 aselimdurum benim 1/679 çıktı ama size söylenenlerin aynısı söylendi yaşım 32. Detaylıda inşallah bir sorun çıkmaz. Sağlıcakla evlatlarımızı kucağımıza almak nasip olsun
aselimdurum gamze_3636 sizin ki çok çok iyi hiç merak etmeyin bu sonuçla bile benim içim rahat sizinde içiniz rahat olsun 🤍
dilaraat merhaba herkesee. 16+3 haftalığız biz de. cinsiyetimiz kız💕 kanama yaşamalı bir süreç oldu. o yüzden sürekli tetikteyim ve panik halindeyim. benim gibi olan var mı🥹
mamabear dilaraat ben de tam 16 haftalığım, kanamalı ve sıkıntılı bir süreç geçirdim. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻
albuz 19+1 deyiz yaş 31 2 li ve 4 lü taramalar temiz çıktı. Haftaya detaylı usg var gerginim biraz ama inşallah sorunsuz onu da atlatacağız. Cinsiyet erkek bu arada 12. Hafta da öğrendik 🧿