Kızlar bugün detaylı ultrasonum vardı bebeğimin cinsiyeti erkek böbrek gelişimi tam sınırda çıktı dört milim olması gerekiyormuş en fazla bizimki de dört milimdi tam sınırda olduğu için doktor beni Perinatolojiye gönderdi iki hafta sonra tekrar gideceğim erkek bebeklerde böyle şeyler oluyormuş ama ciddi bir sorun değilmiş bebek büyüdükçe böbrek genişlemesi de düzelebilirmiş bunu yaşayan anneeler var mı acaba bana bilgi verebilir misiniz çünkü ister istemez içim çok huzursuz