aksoyyy Merhabalar ben 8 martta hamile olduğumu öğrendim bugün 5 haftalık ve ilk kanda 66,67 ile öğrendim dünde 171,34 olmuştu değerim sadece sol kaşığım ve arada karnım ağrıyor haftaya kese görünür dedi doktorum ama belirti yok normal mi
bsr18_ aksoyyy bende 8 martta testle öğrendim bugunde testi tekrarladım ve kopkoyu çıktı. Yarın doktora gideceğim bakalım ne diyecek. Umarım sağlıkla ilerler ve keseyi görürüz 🤲
bsr18_ aksoyyy bu arada benim belirtilerim çok fazla ve 1 haftadır çekiyorum ağrılarım var. Her bünye bir olmuyor zaten
aksoyyy bsr18_ yani belirti olmaması normal mi bilmiyorum korkuyorum da doktorum güzel artmış dedi Beta 66’dan 171’e çıktı işte yarın tekrar kan tahlili yap dedi hani benim sadece karın sisligi ve sol kaşıkta ağrı oluşuyor hani göğüs hassasiyetim öyle yok bilmiyorum ya korkuyorum
aksoyyy bsr18_ ben ilk gebeliğimi öğrendiğimde 1,5 aylıktı o zaman göz hassasiyetim vardı şimdi bir şey yok dış gebelik olabilir mi bilmiyorum ya düşünmek de istemiyorum beş yıldır bu anı bekliyoruz
bsr18_ aksoyyy benim 1 haftadır felaket karın ağrım vardı hatta adet olacağım kesin diyordum bugun biraz hafifledi kasıklarım da sancılanıyo göğüslerim de 1 haftadır şiş. Tabiki bünye meselesi. Olmaması da olmasıda normal bunların kafana takacak bir durum yok bence😊
aksoyyy bsr18_ yani normal değil mi ama ilk gebeliğinmde göz hassasiyeti vardı iki aya yakındı işte ve düşük oldu ondan sonraki dört yıl boyunca hiç olmadı tüp bebek başarısız denemem var yani bu şu an kendiliğinden oluştu bunu tutunuyorum korkuyorum da bilmiyorum dış gebelik belirtileri var mı yok mu yani düşünmek istemiyorum
bsr18_ aksoyyy daha çok küçük anneliğin her döneminde hep bir tedirginlik var malesef. Ben ilk gebeliğimde betam düzenli artmasına rağmen 8 haftaya kadar kesede bebek görünmedi. 8 haftaya kadar normal diye biliyorum. Eğer sıkıntlı bir durum olsaydı doktorunuz söylerdi zaten. Lütfen kendine sıkntı yapma her gebelik bir değil ve belirtilerde aynı olmaz☺️